Który Spider-man Wam się najbardziej podoba? Spider-man, Spider-man 2 czy Spider-man 3. Ja osobiście najbardziej lubię 2, a Wy?
Ja proponuję: shocer, skorpion , mysterio i carnage. Nie wiem ale dlaczego wszystkim tak zależy na lizardzie,ale lizard też mógłby być fajny.
ja mam takie pytanko skoro czarny kostium został zniszczony razem z Brockiem to co
będzie z czerwonym kostiumem ,czy on i Brock byli wystarczająco długo połączeni żeby
wyszedł czerwony kostium ?
Wiem, że to jest mało możliwe, ale mimo reboota to może jednak jest szansa na stworzenie 4 części razem z tamtą... ehh, nie ma co się oszukiwać, szkoda, bo te nowe mi się mało podobają, a ja czekałem na tą część :( Co o tym myślicie ?
baaardzo spójna trylogia: średnia ocena każdej części to 6,7. jednak z liczbą oddanych głosów jest
już inaczej: 1~236 tys, 2~89 tys, 3~81 tys. dwie ostatnie to już chyba tylko fani komiksów oglądali.
Amazing Spider-Man już statystycznie ciutkę lepiej, bo 6,8, a druga część aż 7,5 (na razie)
Fatalnie rozpisany scenariusz dla M.J. oraz fatalnie dobrana aktora do tej roli.
M.J. jawi się jako zwykła "latawica", a do tego "uroda" jak i "gra" Dunst, stawia krzyżyk nad tą postacią.
Jak na moje gusta Venom był świetny choć było go za mało i za długo było widać twarz Eddiego. Wiem że wielu z was nie lubi tego Venoma ale wiecie został zabity by twórcy mogli na szybko zamknąć jego wątek bo nie było wiadomo czy Raimi dostanie szanse na kolejne część. Jeżeli chodzi o Venoma to wiele osób nienawidzi...
Jestem fanem całej trylogii Raimiego i uważam, że zwłaszcza ta część to prawdziwe arcydzieło!
Gdy okazało się, że nie będzie czwartej części i cała seria zostanie nakręcona na nowo z
innymi aktorami byłem niepocieszony, lecz stwierdziłem, że nie będę się sceptycznie nastawiał
do nowego filmu i z ciekawości...
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat wszystkich filmów Marvel'owskich od najlepszych do najgorszych. Moje typy:
1. Spiderman (wszystkie części)
2. X-men
3. Blade
4. X2
5. X3
6. Punisher (2004)
7. Fantastic 4
3 odsłona serii o człowieku pająku jest produkcją świetną, ale nie tak świetną jak część
pierwsza.
Zdecydowanym ulepszeniem w stosunku do poprzednika jest obecność 2 wrogów. Inną
sprawą jest fakt iż
jak na zwiększoną liczbę nieprzyjaciół akcji jest stanowczo za mało. Skupiając się na atutach
należy
wymienić...
To zupełnie inny spider man. W tej części sporo uczy się o życiu, szkoda, że tak późno, bo
kolejna część pewnie nie powstanie.
Bardzo dobrze dwa oblicza męskości. Spidey przestaje być gloryfikowanym bohaterem, ale film
ukazuje co mogłoby się stać gdyby ten 'dar' otrzymał jakiś playboy, albo mniej spokojny...
Najbardziej mi się podoba występ w Jazz Barze, dlatego właśnie tej części dałem 8, a pozostałym 7.
Zachowywał się jakby kontrolę nad jego umysłem przejął Barney Stinson, może właśnie to spadło z nieba ;P
Spider-man zalicza się do moich najbardziej ulubionych superbohaterów. I o ile lubię część pierwszą starej trylogii i przełknę drugą, tak smutną prawdą jest to, że gdyby nie super przystojny Harry alias James Franco, który tak romantycznie odnosi się do Mary Jane i który tak romantycznie ginie na samym końcu, dałabym...
więcej